GIVEAWAY BY BCSB : ROAD TO 100K VIEW

by - April 26, 2017



*klik banner untuk join
 26.4.2017-26,5.2017


Assalamualaikum....

Apa Khabar semua?..harap2 semuanya sihat dan ceria dalam menjalani kehidupan seharian ini..
hari ini dengan bangganya saya nak join Giveaway:ROAD TO 100K VIEW by blogger Ana Suhana
tahniah kerana anda sudah berjaya dalam dunia blogger.Bagi kami yang masih baru ni mengharapkan sokongan dan dorongan dari otai2 semua...semoga kami diberikan kekuatan  macam kamu semua.

Saya harap dengan penyertaan ini dapat menaikkan semangat saya dan kawan2 blogger yang lain.Bila tengok hadiah nya pulak wow....saya suka sangat sebab best dan kebetulan saya memang xde lagi powerbank ni hihihi....semoga adalah rezeki saya untuk memang.amin

Saya suka la blog ana suhana ni..selain cantik dan kemas,info nya sangat berguna,cara penulisan pun padat dan sendat,tak jemu untuk membacanya.

semoga giveaway ini dapat mengeratkan silaturahim diantara blogger-blogger semua,dan menyokong diantara satu sama lain.

saya doakan awak berjaya dalam apa jua yang awak impikan..

salam kenal dari saya
mama danish aka lina shaza


1. Wajib follow blog BCSB.-done

2. Wajib follow Google Plus. -done

3. Follow IG bagi yang ada akaun IG.- done




You May Also Like

18 comments

  1. DSYS

    https://belogsjm.blogspot.my/2017/04/giveaway-by-bcsb-road-to-100k-view.html

    ReplyDelete
  2. Terima kasih join GA sy. Semoga berjaya. Senarai peserta sy update nnti.

    Tips: setiap 5 komen yg di tinggalkan di blog BCSB sepanjang GA ni berlangsung akan melayakkan awak dpt satu nama tambahan dalam pemilihan pemenang dan semakin byk nama semakin cerah utk di pilih. =)

    ReplyDelete
  3. What an innovative giveaway. I would love to think of something that would push my viewer count as well. All the best to all who are participating.

    ReplyDelete
  4. Good luck..saya dari segmen yg sama :)

    ReplyDelete
  5. join dari giveaway yang sama
    http://www.kisahsidairy.com/2017/05/giveaway-by-bcsb-road-to-100k-view.html

    all the best ye

    ReplyDelete
  6. Gut luck ya mama.. hehe.. :)

    ReplyDelete
  7. selamat bersegmen

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/04/giveaway-by-bcsb-road-to-100k-view.html

    ReplyDelete
  8. Singgah kembali and Good luck! :)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum,

    blogwalking dari GA yang sama
    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/giveaway-by-bcsb-road-to-100k-view.html

    ReplyDelete



Popular Posts