GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN: SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1000!!

by - May 19, 2017

giveaway, Featured, shoppingcredit, blogger, voucher,

*KLIK BANNER UNTUK JOIN*
Syarat-syarat: 

1. Buat satu entri (letak banner sekali)-DONE

2. Nyatakan satu barang yang korang nak beli dalam SGshop-NAK BELI BAJU RAYA ANAK

3. Backlink kan ke entri ini-DONE

4. Tinggalkan link entri di ruangan komen-DONE

5. Share entri korang di laman sosial (facebook)-DONE


cepat2 join sebab tarikh tutup pada 28 Mei 2017.. bagi sesiapa yang belum join Giveaway aku yang lain satu tu, boleh join ye.. GIVEAWAY FREE NAME CARD BY BUSYRA TAKIYUDIN (25 Mei 2017)




You May Also Like

10 comments

  1. All the best, hope you win the shopping credit.

    ReplyDelete
  2. Good Luck babe!! The prizes is so awesome la!!

    ReplyDelete
  3. Goodluck, datang dari giveaway yang sama :)

    http://fatinun.blogspot.my/2017/05/giveaway-busyra-takiyudin-saya-nak.html

    ReplyDelete
  4. terima kasih sudi join GA saya. pemenang telah diumumkan.. > http://www.busyratakiyudin.com/2017/05/pemenang-giveaway-saya-nak-shopping.html

    ReplyDelete
  5. Jalan-jalan dari segmen yang sama
    ~ Kisahsidairy~

    Jom join segmen mudah di blog kisahsidairy.
    Boleh klik sini ~ Segmen : Bloglist kisahsidairy.com June 2017~

    ReplyDelete



Popular Posts