Kebaikkan Fidget Spinner

by - May 18, 2017


FIDGET SPINNER



Assalamualaikum....



Selamat malam semua....dah  makan ke?hihihi...kak lina nak tanya ni korang dah banyak ke simpan koleksi fidget spinner ni..yela benda viral kan..mesti semua orang nak beli simpan buat koleksi..



Anak-anak kak lina pun sama tergila-gila benda alah ni...lagi satu belum sampai, beli kat lazada...dari obersea uolsss..haha tu yang lambat sampai..spinner ni tak mahal pun...dalam lingkungan 10-15 ringgit jer...bergantung pada kualiti dan design spinner tu sendiri.



Jom kita tengok kelebihan Fidget spinner ni.



Fungsi Fidget Spinner

Fidget spinner mempunyai banyak fungsi, diantaranya sebagai berikut:
– Sebagai TIME KILLER saat sedang KEBOSANAN atau saat santai.


– Stress Relief atau penghilang stress.


– Menghilangkan kebiasaan buruk tangan seperti ketuk-ketuk meja yang membuat orang sekitar terganggu, menggigit kuku.


– Membantu untuk FOKUS (saat belajar atau saat bekerja)
Banyak lagi kelebihan dia..so tak salah rasanya kita belikan untuk anak-anak.Hilang la kejap ketagihan main handphone kan..kesian budak-budak sekarang dah jadi anti-sosial main handphone ni.sekurang-kurangnya bila main fidget spinner ni adalah masa untuk diorang bermain kan.ok sampai sini dulu.

MENULIS DARI HATI
-LINA SHAZA-


You May Also Like

8 comments

  1. Ooo disaat saya betul-betul curious pasal fidget spinner ni, dapat jugak jawapan daripada entry akak ni haa... Thank you, kak! 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...ada anak2 camni la...semua mainan kena tau hihi

      Delete
  2. My first time get to know about this, like it thou

    ReplyDelete
  3. Baru tahu fungsi fidget spinner ni..Sebelum ni tak ambil kisah pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila da main best la pulak....hihi

      Delete
  4. hahaha elsa dah ada 3 dekat dalam beg tu hakhak

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan elsa main ni...khayal haha

      Delete



Popular Posts