10 Tanda Kita Dah Tua-wajib baca

by - June 21, 2017

10 Tanda Kita Dah Tua| Assalamualaikum..uols,jom baca ni,ada tak tanda2 ni kat uols...ala macam semua je ada pada kak lina...erm maknaya kak lina dah tua...almaklumla da nak masuk 40 series..


1-betul sangat berhati-hati je bawak keta,klu org lain bawak mula lah bising itulah inilah haha
2-yang tau lagu lama2 je..ala2 90 an haha
3-memang malas nak kuo rumah...suka baring2 rehat je kat rumah
4-sampai sekarang susah nak menyimpan...simpan je kuo simpan je kuo haha
5-tulah...selalu kena tegur...haishhhh
6-iye...last2 order bende yang sama teh ais ngan nasi goreng je...benda yang biasa order haha
7-betul tu...semuanya dah kawal hehe
8-tak juga lah...tak suka diurut pun sebenornya
9-yekot....ada sape boleh sahkan???hahaha
10-selalu fikirr...huhu banyaknya dosa aku...alahaiiiii




You May Also Like

3 comments

  1. alamak... saya ada ciri no 3 tu :D haha

    ReplyDelete
  2. Mama dh Ada Ada simptom Tu semua. Alahai dah tua

    ReplyDelete
  3. No 3!! Sejak tahun lepas, Siqah lebih suka duduk rumah daripada berjalan. Rasa seronok je baring2 sambil tengok TV do nothing on weekend. Heaven! Hihi.

    ReplyDelete



Popular Posts